Everybody needs a little bit of sunshine. Everybody needs time to unwind

Två bilder från en mysig middag jag och systern haft. Lite syster-syster bounding time. 
 
Det var väldigt skönt med en lugn helg och jag har njutit av att få i Ysjö. Det är lite magiskt där. Lite synd att Hanna började må dåligt och att jag en dag senare hakade på, men vi har haft det väldigt mysigt. Vi har kollat på film, ätit massor och fiskat i en sjö mitt i den fridfulla skogen. Jag kanske inte ser ut som en tjej som älskar naturen om man inte känner mig, men skenet bedrar. Jag älskar naturen och uppskattar verkligen att mina familj också är sånna personer och att dom tagit med mig ut på många äventyr! Lite bilder från helgen kommer senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0