Ska jag skaffa mig en sminkblogg?

Hejsan!
 
Jag har funderat ett bra tag nu på om jag ska skaffa mig en sminkblogg, där jag visar sminkningar och stylingar jag göra, inspirationsbilder och kanske hjälper er om ni har några frågor. Vad tror ni om det? Någon som skulle tycka det vore roligt att läsa? 
 
Jag vet att jag är långt ifrån perfekt på att sminka. Men jag går ju bara andra året och har bara påbörjat min utbildning. Men då kan ni och jag följa min utveckling, haha. Ska ta och fundera på det där och se om jag tar och fixar en snart!  
 
Me in action!

Kommentarer
Postat av: jossis

Jag tycker absolut du ska göra det! Där allt handlar om din underbara konst :)) Superduper idé hurru!!

2013-01-22 @ 16:32:18
Postat av: jossis

Jag tycker absolut du ska göra det! Där allt handlar om din underbara konst :)) Superduper idé hurru!!

Svar: Naw, tack Jossis! :') Ja, min tanke liksom enbart smink, styling, inspiration och sånt ;p
Theres Engberg

2013-01-22 @ 16:32:35
Postat av: hanni

ja men det låter superduperbra vännen min! ;)

Svar: Aw, vad bra! då tror jag att det blir så! ;)
Theres Engberg

2013-01-22 @ 18:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0