FISH - Fuck it, Shit happens!

Hejsan!

Känner att lilla deppar-tessan är on her way back..  Mitt humör skiftar fort från glad till ledsen. Men jag ska kämpa emot! Orkar inte bry mig när det inte finns något jag kan göra åt saken, men måste det alltid komma saker som får mig att börja tänka på det!?! Aja, fish (fuck it shit happens)! Hur kan allt ha gått så fort? Nej, nu måste jag verkligen sluta tänka på det, och tänka på de bra sakerna i livet istället så som att jag börjat träna, mina underbara kompisar  och allt det bra som faktiskt hände den här hösten. 
 
Bild tagen i Oktober. Skulle kunna göra mycket för att få leva den månaden igen. Min lycka var obeskrivlig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0