Detta är ett inlägg med mycket kärlek som jag tillägnar Pie! ♥

10 januari 1995 kom en liten söt blondin till denna jord, Hanna Maria André. Denna söta lilla blondin skulle bara hinna bli några år gammal innan hon träffa en annan lite rundare blondin, Theres Engberg. Dessa små blondiner lekte som alla andra barn på dagis gjorde, de petade sig i näsan och bråkade i sandlådan. Men ingen visst då att dessa små blondiner skulle bli lite lätt weirda och få en humor som ingen annan förstår. Men en sak som var säkert det var att dessa blondiner hörde ihop. Idag flera år senare har dessa blondiner vuxit upp och visserligen blivit brunetter men deras vänskap är starkare än ever. Trots att killar, mobbning, missförstånd och annat skit försökt skilja dom åt går det inte. They are unbreakable! 
 
Pie, jag älskar dig med hela mitt hjärta och även fast du kan göra mig totalt galen så är du en av de bästigaste, finaste och roligaste personerna jag någonsin träffat och kommer träffa. Det finns ingen som jag kan vara så fjantig och galen med som du. Du gör livet lite roligare!! Jag hoppas du får en riktigt bra 18årsdag och jag ska göra allt jag kan för att det ska bli det.
 
Ett fyrfaldigt leve till Hanna som fyller 18(!!!) år idag! 
Hon leve hipp hipp hurra hurra hurra HURRA!!!!!!
 
 
Världens största GRATTIS till dig!!! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Awwwww! hahaha ''Denna söta lilla blondin skulle bara hinna bli några år gammal innan hon träffa en annan LITE RUNDARE blondin, Theres Engberg.'' HAHAHAHAHA vännen! Ja vilka minnen vi har! Tack så mycket för ett sånt fint inlägg !! LOVE YOU BFF! <3333

Svar: LAY JA TOO!
Theres Engberg

2013-01-10 @ 08:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0