Texas Chainsaw

Hejsan!

Igår såg jag texas chainsaw med Lina och Sandra på bio, wiho, älskar att se skräckfilmer på bio!! Men jag kan inte bestämma mig om den var bra eller dålig, läskig eller rolig, smart eller bara konstig. Den var spännande och jag skrek till mer än en gång, men den var även väldigt förutsägbar. Den var bra, snyggt gjord och storyn var lite smart, men slutet var ändå bara konstigt. Fast jo, den var bra och läskig. Hur som helst var den absolut sevärd för rädd var jag och det var än av de bättre skräckfilmerna jag sett på sista tiden, har sett många dåliga i mina dargar. Uscha får lite rysningar när jag tänker på leatherface.. 
 
Finns mest bilder från originalversionerna, efter som att den här är väldigt ny. Så det fick bli två gamla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0