" I set my body on fire so I could be free "

Hejsan!
 

Först måste jag bara säga att shit min blogg har blivit tråkigt, vad har hänt med mina inlägg? Snacka om meninglösa haha. Nu kommer iallafall en update om min sjukt mysiga helg. I fredags fixade jag några saker som länge funnits där i bakhuvudet så jag har verkligen kunnat slappna av i helgen. Men jag spenderade fredagen med med Sonja och vi gjorde det vi gör bäst vilket är att inte göra något speciellt, men grymt underbart blir det varje gång iallafall! Blev sleep-over och lite mer av sonjas sköna personlighet fram tills att jag skulle träna med sötaste Jossis, men är fortfarande sjuk så jossi gjorde mesta delen av tränadet, när jag kom hem blev det mysigaste middagen hos Nicklas och Sofia med familjen, jag älskar min familj så jäkla mycket vad vore jag utan dom. Sen kom Kim och Hanna och myset bara fortsatte med världens sämsta film med världens snyggaste killar, the Cabin in the woods, och de där speciella pratat om allt och ingenting som man bara kan ha med sina närmaste kompisar. Det var hur mysigt som helst. Åh, mer stunder som de jag haft denna helg.  
 
Bilder från min underbart mysiga kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0