" Even on my weakest days, I get a little bit stronger "


Haha, nu ska jag göra något jag alltid velat göra: En astråkig lista som ingen kommer orka läsa!

 

Ett beroende: Apelsiner!
Din civilstatus: Singel
Favoritfilm: LORD OF THE RINGS!
Din favoritfärg: Svart, rött och vitt tillsammans
Personen du senast pratade med: Mammi och Pappi
Något avtändande (hos det andra könet): För mycket självförtroende, BLÄ!
Ditt favoritplagg i garderoben: Skinnjackan och "union jack"- dr. Martens
Antal personer du kysst: Don't really know..
Något du önskar dig i födelsedagspresent: En riktigt bra kamera!
Din sexuella läggning: Straight
Piercingar: Nooo, förutom i öronen..
Tatueringar: Noo, men vill ha NUUU!
Ditt senaste köp: En frukt, haha. 
Din favoritbutik: Carlings
Din favoritlåt: Green Day's time of your life från Awesome as fuck live skivan. 
En serie du brukar kolla: Hur många som helst!! The walking dead och supernatural just nu.
En person du vill träffa just nu: Morfar
Är du oskuld? Nej
Något som gör dig lycklig: Allt möjligt!
Den senaste som ringde dig: Pie, tror jag. 
Något du tänder på hos det andra könet: Hehe, alla som känner mig vet.. Men typ rockiga killar. 
Det du helst äter till frukost: Smoothie
En person du kysst: Det kan du fundera på ett tag till ;p
En kändis du är tänd på: JENSEN ACKLES! 
En stad i världen som du vill besöka: Vilken som helst på New Zealand
En hemsida du besöker ofta: Twitter.com
Hur många stora kärlekar har du haft? Igen. Gillat väldigt mycket? En. 
Brukar du läsa böcker? Ja, älskar det!
Vad irriterar du dig på just nu? SKOLAN!!
Om du hade en miljon, vad hade du köpt? En London resa till mig och Pie 
Vad ångrar du mest av allt? Livet är för kort för att ångra en massa. 
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Abolut, men jag är livrädd för höjder. 
Tror du att man kan vara vän med sitt ex? Om båda vill det tillräckligt mycket ja.
Vilken är ditt favoritämne i skolan? Make up!
Skulle du kunna vara i ett förhållande utan sex? Nej, tvivlar jag på.
Vilken kändis ser du upp till? Billie Joe Armstong
Hur vill du att ditt liv ska se ut om tio år? Viktigast: Jag är lycklig. Sen hoppas jag att jag har barn, en bra kille och jobbar med något jag älskar!
Vad står det i ditt senaste mottanga SMS? Can not say. Ett väldigt stöttande sms från Pie. 
Vad har du för bakgrundsbild på mobilen? En bild på Jensen Ackles, hihi.
Vart skulle du helst vilja bo? Här hemma på gården. 
Hur ser en perfekt helg ut för dig? En spontan helg som överraskar!



Kommentarer
Postat av: hanna!!!

Awwwwww "en london resa till mig och pie" sooooo true!!!!!!!

Svar: the truth my dearest! :******
Theres Engberg

2013-02-19 @ 14:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0