HAPPY 18th BIRTHDAY!!

Idag är det en av mina absolut närmaste, underbraste och bästa vänner som fyller år. Sonja Tommingas. Mitt liv skulle vara ett kaos utan henne. Idag fyller hon 18 år och hon förtjänar ett stort fett GRATTIS! 
 
ETT FYRFALDIGT LEVE TILL SONJA SOM FYLLER 18 ÅR IDAG! 
HON LEVE HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA HURRA!!
 
Bilderna är väldigt gamla och fina, hahahha. Det var på Eclipse premiären, kommer ihåg den där dagen så väl. 
 
Inom en snar framtid kommer det komma upp massa (!!!!!) bilder från min vecka som har varit helt underbar. Men av någon anledning tog min internetmängd slut nu (lånar mammas just nu) så jag kan varken redigera eller publicera bilderna förrän den 1:a. Jag som så gärna ville lägga upp dom. Men shit happens.  
 

Kommentarer
Postat av: sonja

tusen tack kära du!! <3

2013-08-26 @ 22:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0