" You had long dark hair like in the 70th, and I said; boy I digg your style "

Jag har hittat min inre hippie!
 
Igår hade jag en mycket bra kvällen, jag och Pie skulle lyxa till det mitt i veckan så vi gick på en skräckfilmsbiodejt haha. Vi var ute i den vara kvälls luften, bara pratade och skrattade åt allt och ingenting, vi fivk små hjärtattaker på bion av mama och såklart gick och la oss alldeles för sent. Perfect night with a great friend. Skönt med lite underbara stunder i allt det jobbiga, life is looking up. 
 
Sen idag så sminkade jag en reklamfilm, roligt nog var killen jag sminkade en skådispelare och är aktuell i teatern brodsbröder (som jag velat se hur länge som helst!!!) och han som filmade var med i Takida, haha. Det var väldigt kul iallafall! Hoppas jag får göra något liknande snart. Sen hade vi öppet hus på skolan och då fick jag sminka lite mer, alltid lika kul!
 
 Ha en bra kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0