HAPPY 18th BIRTHDAY!!

 
Idag, eller ja igår.. (one hour to late), fyllde min underbarigaste lilla nörd Kimman 18 år!!!! Jag hoppas att du hade en underbar dag och jag säger bara: förbered dig inför att jag ska fira dig!! Vi båda förtjänar ett riktigt bra år i år, så nu jäklar tycker jag att vi ska utnyttja det här året till max och bara ha skit kul!! Är du med mig? 
 
Kimman, junkie, spiderman, kimpo, ja Kim har fått en hel det smeknamn under tiden att jag känt henne. Kim kan vara den roligaste, snällaste och mest genom goa person jag någonsin träffat. Jag har känt henne sedan vi började 7:an och hon har förlängt mitt liv med flera hundra år genom allt vi skrattat. Sen orkar hon också stå ut med allt mitt eviga prat om allt och ingenting och hon kan alltid få mig på bra humör samtidigt som hon alltid finns där när jag går igenom svåra saker. Jag har så sjukt mycket minnen med den här kvinnan och många många fler har vi framför hos. Jag är mycket glad över att ha hittat en kompis som Kim! 
 
Ett fyrfaldigt leve för Kim som fyllde 18 år igår,
Hon leve hipp hipp hurra hurra hurra HURRA!!!! 
 
Ett stort fett mega GRATTIS till dig!

Kommentarer
Postat av: Kim

Tack så otrooligt mycket Tessan!:D Självklart, 2013 ska fan inte bli något otursår det ska bli det roligaste hittills! :D :D :D :D :D haha vi kommer bli 400 år gamla innan det här är över! :D :D Taack taack åter igen! :D :D :D :D

2013-04-14 @ 15:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0