Do I have a twin?

Hejsan!
 

Herregud, ibland vet jag inte hur jag ska hinna med mig själv. I dag har jag inte vilat en sekund förrän nu. Klev upp halv sju äta frukorst med le family, plugga fram till att jag klockan tio skulle ta bussen för att möta Kim då vi skulle kolla efter sommarjobb, sprang omkring på birsta som galningar och sökte på alla ställen vi kunde komma på, blev upphämtad av pappa så vi skulle åka och fixa några ärenden, hann knappt hem för att äta och duscha innan jag skulle iväg igen till simon för planering och filmkväll. Var där några timmar och nu sitter jag här och ska alldeles strax gå och göra lite mer läxor innan jag ska sova och imorgon bitti kliva upp lika tidigt och ha en nästan lika fullproppad dag. För imorgon är det min vän Simons 18 årsfest! 
 
Ursäkta ett tråkigt inlägg...
 
Foto: Mattias Lönneborg
Modell: Nadine Coup DeVille
Hår: Elsa Hofverberg
Makeup: Mathilda Lindström.
 
Idag visade Olivia dessa bilder på en tjej som hennes syrra sminkat, Olivias syrra som var min sminklärare förut och som jag känt väldigt länge, tyckte nämligen att den här tjejen var väldigt lik mig. Och jag håller faktiskt med, lite läskigt faktiskt!! Bilder kommer här ifrån. 
 
Jag vet inte om ni som inte känner mig ser likheten. Eller vad tycker ni, är hon lik mig? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0