" We didn't care if people stared, we'd make out in a crowd somewhere "

Hejsan!
 
Skolan flyter på som vanligt. Klassen är bättre än någonsin och mina kära klasskamrater kan alltid på mig att le. Men läxor, lekstioner och allt det andra känns bara tåååkigt och allt gå så långsamt. Jag har bara gått i skolan en månda. En månda. Det är ingenting, men det känns som en halv evighet. Men annars känns allt ganska nice. Det finns vissa saker jag inte riktigt förstår och som går upp och ner. Men när dom väl är bra, så finns det inget bättre!
 
Läxa är något jag borde göra just nu, men faktiskt ska börja med nu. Precis nu (försöker övertala mig själv litegrann här, haha)
 
 
Minnena från gatufesten kan alltid få mig att le, spelar ingen roll hur sur jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0