Sonja: Robert Pattinson. Is. Totally. Hot.

Hey!
 
Fuck. Då var det kört igen då. Jag och Sonja kollade på Twilight, så nu är man ju typ re-in love i Edward och Pattinsons fan perfekta jävla ansikte. Jag undrar hur det känns att vara han. Liksom: "Hej, jag heter Robert Pattinson och har världens snyggaste ansikte, kropp, röst och hår." Inga konstigheter. Fast nu menar jag i första Twilight-filmen, för då är han som snyggast. Ja, jag och Sonja blev en aning mer flickiga och kära än vad vi tycker om att erkänna. Men det går ju inte att hjälpa att man börjar dregla lite, ögonen tåras för man bländas av hans skönthet och leende. Sen att hjärtat stannar lite då och då får han ju räkna med. Kristen, hur fan kan du vara otrogen mot Rob med en 41-årig gubbe? Vilket jävla pucko, haha.
 
Hahah, ibland går det inte att hjälpa att man blir lite lätt mega töntig. Sorry, jag är även trött just nu och väldigt emotinal på grund av mina egna känslor så då blir resultatet det här inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0