" Someone kill the DJ, shoot the fuckin' DJ! "

Hej!
 
Jag är så himla glad och orolig på samma gång. Är det för bra för att vara sant? Antagligen. Anyway, livet ser lite ljusare ut just nu. Skolan går bra, även om det inte är lika roligt längre. Jag saknar att träffa mina älskade vänner ofta. Fast nu finns ju andra kompisar på skolan som man inte träffat under sommaren så det är ju väldigt roligt att träffa dom. Jag har bestämt mig för att sluta oroa mig hela tiden och se vad som händer. jag kan ju inte förändra det de andra gör. Jag får se vad som händer. Även om man gärna ibland vill läsa någons tankar coh förstå det saker man grubblar över.
 
Jag, Nellie och Lina när vi får lite tråkigt på skolan. Vi har så svårt att vara seriösa ibland, haah. Men nu ska jag gör det bästa av allt som händer, YOLO, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0