21 oktober 2012

Hejsan!
 
I fredags hade jag faktiskt en väldigt bra dag. Det var vandring med klassen, sen fördrev jag tiden med Lina innan vi skulle gå och se premiären av Paranormal Activity 4 med Karin och Elin. Jag var sådär sjukt övertrött efter vandringen så jag skrattade lite sådär för mycket åt typ vad som helst, haha. Sen igår blev det jobb här hemma på gården. Kvällen blev inte alls som jag planerade, men det var bara att göra det bästa av det och det blev ändå väldigt mysigt!
 
Jag må vara lite nere och ha lite för mycket på tankarna just nu, men när jag tänker på alla de efterläntade och mycket roliga saker jag har inplanderade nu fram över måste man ju bara le. Så som Brad Paisley konserten, Stockholms resa med syskonen, Green Day's dos skiva släpps, boda borg, Twinight och BREAKING DAWN, min sminklärare Petras luciatåg i Jättendal, luciavakan på bio, THE HOBBIT(!!!). Jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt eller ha råd med allt, men kul ska det bli!
 
The Hobbit, den mest efterlängtade filmen enligt mig. 12/12 -2012
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0