" I am the shadow on the moon at night. "

 
Close up på make-upen från i torsdags,då jag var en varulv. (bilden är tagen när jag kom hem från skolan så sminket har hunnit försvunnit och blivit lite utsmetat. Men det är bättre än ingenting.)
 
NU ÄR DET LOOOOOV!!
 
Vilket jag invigde med en grymt lugn och skön kväll. Jag känner mig väldigt avslappnad och lite lätt irriterad men det är av helt andra anledningar. Men det blir nog bra snart! Sonja Toomingas, vad vore jag utan dig? Ibland förstår inte jag hur du orkar lyssna på allt jag säger. Men jag är väldigt väldigt glad att du gör det. Annars hade mitt huvud sprängts av alla tankar. Jag hade även en väldigt effektiv och trevlig eftermiddag med Kim Kollberg idag. Den kvinnan saknar jag otroligt mycket. Jag var ju så van att träffa henne varje dag i skolan hela 7-9:an. Och nu träffar henne för sällan och Men när jag väl träffar henne skrattar jag åt typ varje ord hon säger. Grymt skön person! Jag är evigt tacksam att jag har dom och alla andra av mina underbara kompisar. Ni är bäst!
 
Imorgon har jag många roliga planer på G, så nu är det nog dags att gå och sova så att man orkar med allt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0