the Twilight saga Breaking Dawn part II - the end

Dagar som måndagen och tisdagen jag har haft denna vecka, det är sånna som dom som får mig genom lycklig. Underbara måndagen fylld med mys och bästa tisdagen med bästigaste pie och Twinight.
 
Now to the point: Breaking Dawn part two. It's over but it has been do freaking good, jag har så sjukligt många bra minnen som involverar twilight. Jag kommer inte skriva så mycket om part two idag för vill inte spoila för alla och jag ska se debn igen på lördag, så jag skriver mer om den då. Men jag säger bara: O to the M to the fucking G!
 
Minn kamera är fylld med bilder på mig och hanna som jag folk aldrig kommer få se. Vilket är för ert eget bästa. Vi var så sukt trötta, flumma och skrattiga. Vi hade så jävla kul. Puss på dig Pie! Folk måste ha hatat oss. Och inte tala om min inlevelse i filmen... Folk kollade lite konstigt på mig efteråt. Men vad gör det? jag kollade konstigt npå dom under filmen för deras brist på reaktion. Nu måste jag verkligen sova mer än allt, måste ta tillbaka timmarna jag gått miste om den senaste veckan.
 
 
Några hyffsat normala bilder från kvällen, fler kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0