Neil Perry from the Band Perry

Här skulle jag komma hem och berätta om min undebara helg och allt om konserten och hur Neil Perry,  the Band Perry's dösnygga medlem, flirtade lite med mig och kom fram och tog min hand under konserten. Men sen kommer hem till denna sjukt coolt underbara upptäckt:
 
 
 
 
Neil Perry is following me on twitter! Jag visste inte ens att han hade twitter när han började följa mig, nu är jag självfallet en följare av han med. Awesome. Nu har jag ett stort smile på mina läppar. Om ni inte fattar den sista bilden så är det jag och sandra som är med på hans instagram (jag var faktiskt med på två olika bilder!). Ovan för hjärtat ser man mig och sandra med varsin cowboyhatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0