Brad Paisley and the Band Perry

Hejsan!
 

Som nog snart alla i hela världen vet så såg ju jag Brad Paisley med förbandet the Band Perry på waterfront arena i Stockholm i torsdags. Jag måste verkligen sluta prata om det där snart innan folk tycker jag blir allt för jobbig haha. Men jag blev så himla överraskad över hur bra det var så det går inte riktigt att hjälpa. Det blev så himla mycket bättre än vad jag någonsin trodde. Vi hade verkligen hur kul som helst dom där två dagrna.
 
Jag och min kära country älskande syster köade i den isande kylan i två timmar (vilket det var värt, vi hade bästigaste platsen ever. Längst längst fram, så nära att vi kunde typ ta på dom) och jag må säga att mycket roligt kan hända när man köar. Man träffar mycket roligt nytt folk (vissa läskigare än andra), jag fick mig en dans av nån kille och alla är lika förväntansfulla. Efter två timmars väntan i kylan blev det en timmes väntan i värmen och sen så brakade det låss och the Band Perry inledde kvällen med att sjunga "suger suger", sen blev deras framträdande bara bättre och bättre. Dom var så himla bra!! Jag säger bara Neil Perry, drool-varning: Hot stuff!  Haha, lovely memories.
 
Sen drog Brad Paisley igång och ja, det finns inte så mycket att säga. Han var så mycket bättre än vad jag trodde. Han var typ grym och jag tycker ju inte ens om country egentligen. Men både band perry och brad tog mig med storm faktiskt.
 
Bilderna hinner jag inte visa idag så nu får ni nöja er med ett litet klipp vi hittade på youtube från kvällen. Brad skulle försöka sjunga på svenska och det hela var väldigt charmigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0