7:de November 2012

Hejsan!
 
Imorgon smäller det och jag och syskona, sofia och två till ska till stockholm!! Även fast jag inte är nån country gal ska det bli grymt kul och jag är super pepp. Men mer om detta och bilder kommer på lördag då jag kommer hem igen.
 
Två saker: Först jag har ju haft mina tre första dagar på praktiken och det känns faktiskt bra. Men jag berättar mer om det sen också för nu vill jag visa vad min kompis Nellie gjort för mig. Hon hade fått hem nya gelér och hon behövde en försökskanin. Självklart ställde jag upp! Så nu har jag fått nya förlängda naglar inför min lilla resa. Det känns vekligen inte jag att ha fakenaglar. Jag är inte så mega tjejig. Men det är ju kul att testa nya saker!
 
 
What do you think?
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0