" I remember trying not to stare, the night that I first met you "

Hi!
Nashville, oh my dear Nashville. Jag vill tillbaka till värme och cowboykillar. Jag har aldrig känt mig så hemma, någon annan plats än här på gården, som jag gjorde i Nashville. Allt kändes 100% rätt där, det är verkligen the place to be. Lukten av värme och blommor, country musiken och man får inte glömma cowboyhattar. Jag skulle utan tvekan kunna flytta dit. I'm deeply in love with that city.
Hi!
Nashville, oh my dear Nashville. Jag vill tillbaka till värme och cowboykillar. Jag har aldrig känt mig så hemma, någon annan plats än här på gården, som jag gjorde i Nashville. Allt kändes 100% rätt där, det är verkligen the place to be. Lukten av värme och blommor, country musiken och man får inte glömma cowboyhattar. Jag skulle utan tvekan kunna flytta dit. I'm deeply in love with that city.
You see, it's so beautiful there. God, i miss it. Hoppas verkligen att jag får åka dit igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0