" I know you talk about me all the time again and again "

Hey!

Jag har ju som ni säkert märket snabba vändingar mellan att må bra och dåligt. Pain in the ass kan jag säga att det är, men i can't help. Men jag har faktiskt mått riktigt bra de senaste dagarna. Jag har haft fullt upp och det har varit as roligt men framför allt skönt. Tre filmer på bio på fyra dagar, PARTY, jacuzzi-fest, donken och guitar hero är bra botemedel kan jag meddela. Jag vet inte varför jag låter mitt humör svänga så himla fort. Jag har de mest underbara vännerna man någonsin kan tänka sig, en familj som jag älskar med mer än hela mitt hjärta, det går bra i skolan och där finns även någon som får mitt hjärta att slå för många gånger på en och samma gång. Det är snart sommarlov, vilket är typ hur grymt som helst fast det är också med lite sorg jag kommer gå ur ettan. Jag ska sluta ångra saker och faktiskt göra de saker jag vill göra, måste bara finna modet till att göra dom. Why am I watching the time pass by, when this is the time of my life? Jag ska nu njuta av livet och alla dess stunder.
När jag gick ur nian, jag kan inte fatta att det snart är ett år sedan
Just det, i tisdags gick jag på bio med Simon och vi såg 21 Jump Street och satan i gatan va bra den va. Höll på att skratta ihjäl mig. Det var riktigt roligt, tack så jätte mycket Simon för den kvällen!

Kommentarer
Postat av: alicia

himla fin du är tessan! <3

2012-05-04 @ 12:19:37
Postat av: Theres

Åh, tack Alicia. U2 sweetie! <3

2012-05-04 @ 16:31:53
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0