" Just stop, for a minute and smile "

Hello!

Våren är kommen och sommaren närmarsig med jätte steg. Allt ljusnar, blommor slår ut och fåglarna kvittrar. Även mitt liv och mitt humör följer också med på den vägen. Saker och ting börjar lösa sig och jag mår bra. Jag är väldigt spänd, nervös och nyfiken och på ett sätt vill jag att de här två veckorna ska gå fortare än ljusetshastighet och och på ett sätt vill jag bara skrika: Stopp!, och få tiden att stanna. Jag är väldigt glad och världigt ledsen på samma gång att första året på gymnasiet har gått så fort.



Jag är min syrra håller in varsitt brorsbarn. Stora syrran håller i lill plutten Arvid och jag håller i min älsklings gumma Lilly. Jag inte märkt fören nu hur stor Lilly är och hur vuxen gumman är. Hon kan ju prata, dansa och springa. So much love to them!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0