Tim Burton's Darks Shadows

Hejsan!

Igår såg jag och Pie premiären av Tim Burton's Dark Shadows and may I just say: Wow. Jag har alltid älskat Burtons sätt att göra filmer. Dom är annorlunda, otroligt fina och roliga. Johnny Depp (drool) är ju nästan med i alla, handlingarna är underbara och dom är alltid one of a kind. He is the master of all the masters.

Handligen var sjukligt bra, skådispelat är nästan helt perfekt och den var sjukligt rolig. Johnny Depp är som vanligt helt outstanding, man tappar typ hakan. Musiken, den mystiska stilen och 70-tals temat var klockrent. Alla som är Tim/Johnny-fans måste se filmen och jag rekomenderar den verkligen till er andra!



Jag är väldigt väldigt pepp inför Snow White and the Huntsman. 1 Juni kommer jag sitta på bion igen och äntligen se den. På bilden står jag och dreglar lite över Chris. Han är inte wow-snygg, men något med honom är väldigt hot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0