I think I love you, Toothless.

Hello!

Ray
i prinssessan och grodan på vara absolut bedårande. Men det är inget jämfört med Toothless i How to train your dragon. Holy f*ck vad söt den draken är!!! De leendet och dom ögona är magiska. Yes, detta är en tecknad figur. Men han var såå himla söt:



Hahaha, soo sweet. Se filmen, det är värt det bara för att få se Toothless le. Underbart bra film! Anyway, mitt bra humör håller i sig. JAg kände mig fullständigt lycklig när och gick ut från brorsans hus för att vandra in till mitt. Hade haft en lika underbar kväll som alltid med brorsan, Sofia, Lilly och syrran och när jag kommer ut är det solnedgång, lite små kyligt, man kan käna doften av regn och det var helt underbart. Sommaren är påväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0