" I can tell you like me too and you know I'm right "

Hejsan!

Jag måste säga att gårdagen slutade lite konstigare och mycket roligare än vad jag trodde när jag vaknade igår morse. Jag var med min kära kompis Olivia -  www.oliviaengstrand.blogg.se - på kvällen och vi hade riktigt roligt. Hon är ju bara för underbar. Jag lärde mig att jag är lite modigare än vad jag tror och att jag är lite smått galen. Men det var kul som fan!

Jag ska byta om nu och gå in och fira min mor i efterskott med middag med släkten. Men jag hittade denna bild på mammas dator. Blir verkligen glad när jag ser den.



Jag saknar verkligen alla sköna personer i min förra klass.
På bilden ser ni Kim, Oscar, jag, Elin, Thomas och Jossan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0