Midsommar - tjugoandra juni tjugohundratolv

Hello!

Efter en underbart härlig midsommardag i solen med syrran och hennes vänner Amanda, Henke, Eddie, Evelyn och Stefan. Sen blev det grillning här hemma i eftermiddags värmen och då kom även Kalle. Majskolvar, potatissallad och marängswiss x2, blir inte mycket bättre än så. När dom åkte gick jag och syrran till brorsan och satt där och pratade medan myggorna åt upp oss och nu sitter jag och syrran och njuter till en film med jordgubbar. SOm jag har skrattat idag och bara njutigt av ledighet och av trevligt sällskap. 



Idag när jag klädde vår egna lite lätt buskiga stång, haha. Fler bilder kommer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0