" You don't mind sand in your stilettos, with the Baseballs on the stereo "

Jag har haft en sjuklig längtan efter sommar idag. Jag har lyssnat på the Baseballs hela dagen. Jag har verkligen glömt bort hur mycket jag älskar deras låtar. Vilka minnen jag har med dom och hur snygg Digger är!




Ph: Digger under deras konsert här i Sundsvall sommaren 2010.

Oh yeah. Den där snyggingen, Digger, hade man ju en underbar ögonkantakt med under kosrtern och såklart flirtade han med syster min. Wow, vilka minnen jag får. Diggers röst och deras härliga tolkningar på alla låtar. Shit, jag blir alldeles lycklig. Fast jag vill inte ha sommar än. Den får helt enkelt vänta men Basebollarna kommer nog att stanna i min stereo ett tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0