" Be the change you want to see in the world "

Hey!

2 Januari 2012. Shit, känns konstigt. Men jag hoppas att detta kommer att bli ett år att minnas. Jag har redan slöat dom dem två första dagarna, men jag hoppas att jag inte ska göra det med resten. Jag ska ta vara på dagarna detta år. Strunta i stress och problem.

Anyway, som ni vet älskar jag film. Men det ni kanske inte visst är jag min absoluta favorit serie är Prison Break! Jag såg klart sista säsongen och helvete vad spännande. Jag grät som en liten bebis, jag skrattade så att magen gjorde ont och jag höll på att bita bort naglarna (okej, jag biter inte på naglarna) av spänningen! Michael Scofield (Wentworth Miller) är så jävla dö het, dock har han verkligen gått upp i vikt. Men det spelar ingen roll. Snygg som fan iallfall.  














Jämför skillnaden mellan första säsongen (under) och fjärde säsongen (övre). Han har ökat lite i vikt, haha, but it's no big deal.



Jag önskar verkligen att jag hade den här serien osedd. Tänk att få se om hela serien och inte veta vad som ska hända. Jag kollar på säsong ett nu och jag har glömt bort hur söt LJ (Marshall Allman). För er som inte sett Proson Break borde verkligen göra det! 
 


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har aldrig sett Prison Break, kanske man borde göra nån gång :) Hur många säsonger finns det?

2012-01-02 @ 22:32:04
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Hanna

HOT HOT HOT! :D älskar <3 men vågar inte se sista... 4 säsonger!

2012-01-03 @ 13:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0