Dear Sonja Toomingas,

Idag gick jag på en dejt med mina underbart freakiga kompis Sonja Toomingas. (Jag hoppas att alla fattade att jag skämtade om att det var en dejt). Ni alla ska veta att Sonja är inte vem som helst, utan hon förstår mina egna tankar bättre än vad jag förstår dom. Hon är en sån person vars glädje smittar av sig så att man blir helt flumm i huvudet, hennes skratt gör mig glad enda in i benmärgen.

Jag hade en freakin' great night, Soja, thanks! En runda på stan, buffé på Dragon House, Sherlock Holmes - a Game of Shadows och en liten Sonja är det som behövs för att sätta färg på den annars grå vardagen.  Hon är mitt botemedel för "Fuck Life"-känslan och den som är lika negativ till vissa saker som jag. Men vi alla vet att två negativa blir en positiv. Jag kommer inte vara alone forever. Jag har Sonja och vi har våra, lite smått skumma planer, om framtiden inte blir som vi hoppas.



Jag och Soja på Twilight Movie Night förra året. Jag hoppas att ni alla där ute har en vän som Sonja. Det hjälper verkligen i livet.


Kommentarer
Postat av: sonjis

åhh tessan min underbara vän vad vore livet utan dig? vi kommer aldrig bli alone!;) tack för ikväll <3 <3

2012-01-05 @ 23:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0