De tre vännerna och Lina!

Det här är en historia om tre vänner och en Lina. Den 21 augusti klev 4 nervösa tjejer in på västermalms skola. Dom kände ingen i den nya klassen. Efter en väldigt tyst första lektion klev dessa tjejer ut i korridoren, efter yttligare en liten pinsam stund av tystnad frågade tjejer varandra vad dom hette. Det var början på min fantastiska vänskap med Nellie, Lina och Rebecca.

Idag hade jag ännu en amzing dag med mina kära vänner. Det är härligt när man kan sitta med sina vänner på en pizza i typ en och en halv timme och bara prata, skratta och fool around. Det minsta problemet bland oss är att vara sig själv. Det är en självklarthet att vara sig själv hur konstig man än är. Jag hoppas och vet att vi kommer att få många måååånga fler underbara minnen att minnas med glädje. Jag vet att jag alltid kommer att le när jag tänker tillbaka på er och vår tid på västermalm. (Det låter lite som att jag säger hejdå och att jag kommer totalt tappa kontakten med er efter gymnasitet. Men det hoppas jag verkligen inte kommer hända!)



Fyra smått udda kompisar. Lina, jag hoppas verkligen att du inte tog åt dig av rubriken för jag menar inget illa. Haha, det bara är så! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0