" He really wanted her to stay, but that's hard 'cause she's an astronaut "

Hello!

Torsdagen inledde jag med sprängande huvudvärk och var hela tiden två sekunder från att spy, vilket ledde till en fredag med magont och högfeber. Lördagen tillbringade jag med min hals som aldrig haft så ont förut, tusentals sågar som stack mig varje gång jag svalde, och idag åkte en torrhostande jag till sjukhuset med mitt onda öra och får reda på att jag har även öroninflamation. Jag älskar min förkyldning! <3

Jag vill så gärna gå ut och pussas med fåren, mata korna eller bara andas in frisk luft. Jag vill skratta med mina kompisar. Ja, jag tycker lite synd om mig själv just nu. Men jag är less.





Memories, Dear Memories. Ph 1: Gatufesten 2008(?). Ph 2: Avslutningen 2009.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0