" But if you never try you'll never know. Just what you're worth "

Hello!

Det sägs att konstnärliga personer har ett humör som går upp och ner mycket och det är sant. Jag är en väldigt konstnärlig person och mitt humör är verkligen upp och ner. Jag går jätte mycket på känsla. Jag tänker väldigt mycket. Jag är mest inspirerad att rita när jag är ledsen. Vilket jag tycker är aningen jobbigt.


Men jag blev mycket inspirerad när jag läste en kompis blogg nyss och hennes positiva syn på livet. Sen läste jag på en lapp vi gjorde på skolan innan vi slutade nian, där kompisarna skulle skriva något snällt. Då hade någon skrivit "... alltid glad!" och jag saknar att alltid vara super duper glad. Jag är mycket mer glad och positiv nu än när jag började skolan i höstas. Men jag tror att mina kära kompisar Kim, Thomas och Mattsson gjorde myckat att jag jämnt jag så glad i nian. Vi var bara så jäkla bäst.  


Thomas och Mattsson på en musiklektion.


Kimman under samma lektion.


Kommentarer
Postat av: josephine

Svarar här ist! Vad glad jag blir att du tycker det :') Sånna som du får mig att le, och ännu mer av sådana fina ord! Och ja, självklart ska vi göra om det! Jag längtar! :D kram på dig<3

2012-02-29 @ 22:50:20
Postat av: ansepanse

vad bra att du är gladare nu än i höstas :) livet är sådant att det går upp och ner

kramar

2012-03-01 @ 11:08:55
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Tack :) Ja jag älskar våren när det börjar blomma för då vet man att sommaren är på g.

2012-03-01 @ 11:11:58
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0