This really made my day!

Hejsan!

Haha, vissa kommentarer kan verkligen göra ens dag. Systra mi bertättade nyss att hennes gamla klasskompis hade kommenterat ett av våra nytagna farmgril foton på hennes deviantART. Så då gick jag in och kollade vad han hade skrivit:

" Jisses jag tror jag blev lite blixt förälskad när jag såg henne :love:

Sedan gillar jag bilden i övrigt också, sköna färger, bra pose
och ljus skenet runt om henne ligger bra också. :D "


Ett stort leende uppstod på mina läppar och skrattet gick inte att hålla inne. Hahah, som jag sa, vissa saker kan verkligen göra ens dag. Nu har jag fått mig ett glatt skratt och känner mig lite lyckligare. Det var föresten den här bilden:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0