" Read between the lines. What's fucked up when everything's alright "

Hey!

Har ni något favoritband/artist som verkligen får ert hjärta att slå dubbelslag? I have. Varje gång jag hör Green Day gör hjärtat ont av kärlek. Varje gång jag ser något om Green Day vill jag skrika av lycka. Det är sjukt att man kan älska ett band och en sångare så mycket som jag gör. Jag sitter just nu och kollar på deras live album awesome as fuck och jag ljuger inte när jag säger att jag vill bara grina för att dom är så sjukt jävla bra. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar dom. Det känns som att hjärtat håller på att sprängas för att det är fyllt med så mycket kärlek. Äkta kärlek.

Ni måste måste måste kolla på den här videon!  Det finns inga ord, det är så sjukt inihelvete jävla bra. Det är så bra att jag nästan blir illamående.



This is how beauty looks to me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0