There is a big SMILE on my face!

Hejsan!
 

11 December. Den 26 april 2011 är en dag jag väl kommer ihåg, en dag av ren och skär smärta och sorg. Jag fick min tandställning. Jag tyckte det var hemskt och det tog några månader innan jag vågade le med mina tänder igen. Fast efter ett tag blev man van och tandställningen blev som en del av mig. Och igår försvann den där lilla delen och jag har aldrig varit LYCKLIGARE efter ett tandläkarbesök!! 
 
Jag hade ingen aning om att vi skulle ta ut tandställningen igår, utan det kom som en glädje chock! Nu är mina tänder raka och fina, men även otrolig stora (och gula). Fast det beror på att man är ju inte van att se så mycket av tänderna så man är inte van, och mina tänder är inte gula men jag har vita fläckar på dem, som jag glömt bort, vilket gör att de känns gulare. Men who the hell cares? NOT ME, I'M BRACE FREE!!
 
 
Check out my shinny new brace free smile!
Haha, är ingen egoistisk bitch, bara väldigt lycklig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0