Life is like a dick, it gets hard without a reason.

 
Jag är så less på att allt ska börja bajsa till sig nu i slutet av året, jag som har haft en sånt bra jäkla år. Varför? Jag antar att jag aldrig kommer få reda på det, även fast jag förtjänar en förklaring. Men jag ska faktiskt inte säga att allt går sämst, jag har VÄRLDENS BÄSTA KOMPISAR som alltid finns här och stöttar mig, en FAMILJ som bryr sig och vill hjälpa. Jag hatar att det här har fått mig att tappa min positiva syn, hatar det så jävla hårt!
 
Men som tur är finns mina vänner, familj, djur, musik och allt annat som är underbart i livet. Det här ska fan lösa sig. Det här ska ska inte förstöra slutet av det här året, och början på nästa. Livet är orättvist och suger hårt ibland. Men det måste finnas dåliga saker för att man ska uppskatta det bra. Vi måste göra våra misstag i livet, försöka oss fram och se vad som händer, cuzz LIFE IS FOR LIVING!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0