Kristen Stewart's undone hairstyle

Hejsan!
 

Det har blivit lite av min stil att ha ostylat, stort, vilt, ruffsigt, lockigt och tovigt hår. Att bara kliva ut ur duschen, dela upp håret i en bena sen låta det vara har börjat bli en vana för mig, sen när det har torkat bara dra handen genom min väldigt långa lugg och bara lägga det åt sidan. Okej, det är svårt för mig att säga att någonting är en vana för mig eftersom att jag ogillar att se likadan ut varje dag. Men den där frisyren har jag fasnat för, den är enkel smidig och bra för mig som är lat och inte tycker om att borsta håret. Fast toverna som blir är inte lika bra... Haha. 
 
Men det är  inte enbart av lathet, jag har nog även undermedvetet (jag har faktiskt inte tänkt på det) blivit väldigt inspirerad av Kristen Stewart's klassiska undone hairstyle, som jag alltid har rådiggat. Seriöst, det är så jävla snyggt på henne och hon är så jävla snygg!
 

 
Hon är så jävla frän, shit asså. Stor inspirations källa för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0