25 december 2012

Hejsan!
 
25 december. Jag är alltid en blanding av lycklig och ledsen dagen efter julafton. Sorg över att julen är över och att det är ett helt år kvar till nästa gången. Och lycka över går dagen. Det är engentligen ganska sjukt hur mycket förberedelser man lägger ner på en dag, hur mycket tid, pengar och kärlek. Men det är så sjukt värt det! Älskar julafton hur mycket som helst, sån känlsa, kärlek och lycka. 
 
Min julafton igår var riktigt underbar. Allt var bara så mysigt. Vi behäll alla våra gamla traditoner och gjorde även två nya. Nytt för i år var att vi kollade på julspel i kyrkan. Vi införde en till ny tradition: att äta risalamalta innan julklappöppningen. Kalle Anka må vara den vikigate delen av julafton, men min favorit del på hela dagen är att vänta på tomten! Åh, jag var typ mer excited än Lilly.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0