" What I never did is done "

Sommaren är över. Hösten börjar ta dess plats istället. Skolan börjar imorgon, kvällarna blir kyligare och mörkret infaller tidigare och tidigare. Den här sommaren har satt sina spår i mitt ansikte. Jag ser själv hur sliten jag ser ut, påsarna under ögonen och tröttheten syns tydligt i mina ögon. Men what a fuck, who cares? Det är resultatet av en sömnlös men extremt rolig sommar. Det är få saker jag ångra den här sommaren. Den har varit en av de bästa någonsin, om inte den bästa! Så mycket har hänt som jag aldrig trodde var möjligt och jag har aldrig varit lyckligare. Men den har även haft sina dåliga stunder. Jag har dock inte mått dåligt, bara varit väldigt ledsen. Fast ibland får man ju skylla sig själv och de känns som att dom faktiskt var en ganska viktig del av sommaren och allt som hänt. Dom har fått mig att inse massa saker, jag inte ville se förut. Sommaren blev inte som jag planerade eller förväntade mig, men den har på många sätt varit över mina förväntningar och allt behövs inte planeras. Jag har verkligen njutit och levt livet på ett nytt sätt och det var precis detta jag behövde efter mitt väldigt mixade skolår. Jag har haft det sjukt jävla kul och det är verkligen något jag kommer att minnas förevigt.
 
Jag vill bara säga tack till mina kompisar, familj och alla ni andra som har förgyllt min sommar och gjort den till vad den är. Stort tack till alla ni underbara som har lyssnat, stöttat och hjälpt mig. Efter en väldigt chill fotodag med jossan, det blev mer prat än foton, så är jag redo för skolan. nästan iallafall. Jag har djup ångest. Men nu kommer skolan med läxor och skit, man jag kan inte stoppa det. Så det är bara att gör sig redo. Men jag börjar känna mig redo, för det känns som att den här sommaren bara var the start of something good.
 
 
Sommaren 2012 - Juni & början av Juli
 
En sak som ska bli riktigt roligt är att få träffa alla klasskompisarna igen och alla de andra på skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0