Photos by Jossan

 
Två bilder jossan tagit på mig. Igår fyllde lilla hon år också (grattis igen jossis!), så då tog vi och fixade en överrasknings fest åt henne. Lill gumman började grina för att hon blev så glad. Så fint att se lyckan i hennes ansikte, hon är så omstänksam och underbar. Hon förtjänade verkligen all den där kärleken från oss alla, för hon sprider så mycket lycka och värme runt omkring sig. Det var väldigt roligt. Träffade personer jag inte pratat med på flera år och några helt nya. Känns bra. Nu ska jag äta kräftor, sen ska jag ha en träffa några av girlsen! Ses.

Kommentarer
Postat av: jossis

Åh.. Du är så fin Tessan! <3 Tack så otroligt mycket för allt ni gjorde för mig, är så, så tacksam!! <3

2012-08-25 @ 19:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0