Magic Mike - 15 augusti 2012

Hello!
 
Fotograferingen flyttades till imorgon, så jag tog och plockade bär med syrran och farmor istället. Sen åkte jag till Kim och vi drog in till stan. Chillade runt, käka glass och skrattade som vanligt, Sen blev det Magic Mike som vi såg tillsammans med Julia, Linn och Kajsa. Jag absolut rådiggade filmen. Jag och Kim var typ de ända som skrattade i hela salongen, jag fattar inte, Har folk tappat humorn? Den var ju klockren och Channing Tatum är ju bara för jäkla charmig. Sen var ju inte alla dansmoves och väldigt vältränade dregelsnygga magar var ju en nackdel. Haha, jag tyckte verkligen om filmen, haha, så kul! En typisk Tessan och Kim-film. Wiho! Om du är en tjej med humor, som tycker om vältränade killar som dansar. Gå och se den!
 
 
Jag och Kimsan innan filmen! Vi har ganska många minnen vid den där skylten, haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0