" I know my heart will never be the same, but I'm telling myself I'll be okay "

Hey!
 
Idag var första skoladagen vi hade på skolan, det känns konstigt att vara tillbaka. För mycket har förändrats. Jag har förändrats. Jag saknar vår mentor och make-up lärare. Jag saknar ett leende. Jag känner mig ständigt stressad, rastlös och lite orolig. Jag tror jag vet en anledning och jag försöker verkligen att move on. Men det är inte så lätt som jag hoppades att det skulle vara. Jag känner att jag är i en förändring och vet inte riktigt mina vägar än. Jag hoppas bara att den här förändringen är bra. Jag behöver det.
 
Men nu ska jag sluta klaga, det gör ingenting bättre. Livet är faktiskt pretty nice nuförtiden, sommaren har varit better then ever och jag kan välja mina egna vägar. Men just nu känner jag för en nystart, vilket jag ska fixa också. Ny header, ny frisyr (även om den förändringen får vänta till oktober), ny ordningsam jag, ny termin, ny årstid, ny musik, ny syn på livet, nytt nytt nytt. Nu ska jag nog städa baracken, för det är verkligen något nytt. Vi ses!
 
Jag för bra precis ett år sen. 26/8 - 2011. Jag må inte ha förändrats vidare mycket på utsidan, men jag själv känner skillnaden. En bra skillnad. Jag trodde jag visste mycket om livet, men det gjorde jag visst inte, haha.
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

jag saknar min syster, min andra halva.

2012-08-29 @ 12:19:07
URL: http://oliviaengstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0