En lördagkväll i Sundsvall

Hejsan!
 
Spontana kvällar is the fucking shit! Jag har skrattat så sjukt mycket ikväll, det har varit underbart jävla kul. Kim och Sandra, ni är bara för sköna! Det spelar ingen roll vad jag och Kim hittar på, men man vet alltid att det kommer bli as kul. Ikväll chillade vi inne i stan med syrran och gick omkring på drakbåtsfestivalen, skrattade som galningar och bara var allmänt skum och fjantiga. High on life, wiho. Vi blev inbjudna till två fester, tog blider som värsta turisterna och bara levde livet. And I'm loving it! Vi träffade även massa roliga killar (älskar att träffa nytt folk), bland annat två göteborgare och ena skulle promt hålla min hand och andra flirtade vilt med Kim och även fick sina stötar men hon försökte rädda oss båda. Hahha, vilka minnen!
 
Tusen tack för den här kvällen, Kim och Sandra! Den behövdes verkligen. Jag har lärt mig att man behöver inte alltid planera allt, det blir a blast iallafall. Har inte skrattat så här mycket på länge, små barnen började stirra, hahah!
 
Nu kommer en stoooor bildbomb från ikväll!
 
 
Hahahah, om alla vore lika lättroade som vi är vore världen a mess. Det behövs inte mycket för att få oss att skratta. Hahaha, älskar när man är med personer som är lika barnslig som än själv och inte är rädd att skämma ut sig. Jag kan säga att vi fick både en och två blickar när vi tog dessa bilder, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0