Lilly Vanilly, my sweet little angel.

Hey!

Som ni kanske har märkt är min blogg inspiration väldigt låg just nu, men det är sånt man får leva med. Jag känner att jag orkar knappt någonting nu för tiden. Jag känner inte riktigt igen mig själv. Men jag har bestämt mig för att göra något åt saken.

Men sen finns det ju alltid sötnosen själv, Little Lilly, som förgyller min värld. Man kan inte låta bli att le är Lilly skriker: Min Tessan! över hela gården när hon såg komma gående. Eller när hon säger detta till sin mamma: Lilly följa med Tessan nu mamma. Glädjen är stor. För er som inte vet är Lilly typ 2 ½ år, så det är så otroligt underbart och aningen skumt att höra att hon kan sätta ihop riktiga meningar och allt hon växer så himla snabbt.





Sötnosen tar hand om fastrarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0