Life is pretty lovely sometimes!

Hejsan!

I fredags hade jag en otroligt mysig kväll med min nyfunna klasskompis Rebecca. Hon är helt underbar och rolig. Kan inte fatta att för fem veckor sedan hade jag aldrig hört talas om henne, eller Nellie och Lina. Känns som att jag känt dom hela mitt liv, nästan iallfall. Tusen tack Rebecca för den kvällen.

Sen på lördagen blev det jacuzzi hemma hos Simon. Det var en helt awesome kväll med music, pizza, talk, buzz och underbara vänner. Vi badade i säkert 2 och en halv timme, hade allsång till Rix FMs partykväll. Det var en såndär underbar kväll man bara kan ha med riktigt bra kompisar och när allt känns helt perfekt. Så tack igen Simon. Det där måste vi göra om.


Rihanna - S&M



The Killers - Human
 

Några av de låtar vi sjung, nästan skrek till, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0