Gnomeo & Juliet - A twisted version of a classic movie!

Hejsan!

Jag har precis sett klart på Gnomeo and Juliet. Jäklar vilken bra film, höll på att dö av skratt. För er som inte vet är det en ny version av Romeo och Julia där två trädgårdstomtar blir hopplöst kära. Sjukt smart film, väldigt underhållande och med bra röster (ah, James McAvoy).

"Your love is doomed, your love is dead, your love is doomed, your love is dead. "

Haha, sooo funny! Karaktärerna är helt underbara. Låtarna är gjorda av Elton John så no words needed. Han är ju the master of filmmusik. Jag har alltid varit tveksam på den här filmen och nu ångrar jag att jag inte såg den på bio.



Absolut sevärd!


Kommentarer
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: yes it's burton :)

2011-09-24 @ 23:36:54
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Jepp jag hittade ett par (OANVÄNDA) dr martens och jag betalade 200 kr för dem :) Tyvärr är de lite små så jag får se om jag pallar att bära dem eller om jag får för ont och om det blir så får mamma dem eller om jag säljer dem.- Men jag hoppas att jag kan använda dom för de är ju underbara!! Tack :)

2011-09-25 @ 18:58:16
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Ja jag hoppas att jag typ vänjer mig, tror inte de går ut sig eftersom de är stålhetta. Men jag ger inte upp i första taget ;)

2011-09-26 @ 18:41:49
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0