Dear Sonja Toomingas

Hejsan!

Idag har jag haft en underbar eftermiddag kväll med Sonja. Efter en sväng på stan satte vi oss på Charm och fikade och deep talkade i en och en halv timme innan vi gick till kina och åt med hennes mamma och lille brorsa. Riktigt mysigt. Det var skönt att få ut allt man känner.

Jag känner mig inte som mig själv just nu, mitt redan för låga självförtroende är totalt bortblåst, jag blir depp så fort jag blir själv och jag mår allmänt inte bra. Men det konstiga är att jag inte vet varför. Jag har underbara vänner på skolan som gör mig lycklig, jag har en underbar familj och vänner utanför skolan. Men jag känner mig jätte ledsen, någon som har någon aning om varför?

Men Sonja fick mig att må bättre idag. Jag har verkligen saknat henne så jag är jätte gald över idag. Tusen tack min kära kompis och vi måste lova att göra den där "kompis-daten"  (haha) och halloween kommer att rocka!


Jag och Soja på avslutningen i nian.


Kommentarer
Postat av: sonja

tack själv tess! "dejten" kommer bli grym ;) och halloween blir awesome! :D <3

2011-09-30 @ 17:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0