"Love can touch us one time, And last for a lifetime. And never let go till we're gone.."

...Love was when I loved you
One true time I hold to
In my life we'll always go on. "

Igår körde jag, Systra mi och Sofia en myskväll med bubbel T. Trokadero och Titanic. Jag sitter nu ock lyssnar på My heart will go on och det är nästan så att ögonan tårar sig redan nu. Titanic måste ju vara en av de vackraste och mest romantiska filmer som någonsin gjorts. Ojojoj, säger jag bara. Och hur snygg är inte DiCaprio i den filmen?!





Min BFF, Hanna André och jag, Theres Engberg är väldigt lyckliga just nu! Eller jag tror att hanna är det, hon sover just nu. Men hon kommer bli väldigt lycklig när hon vaknar och ser mina sms!

Jag har bokat våra biljetter till TwiDAY! Dom kostade bara 300kr! Jag missuppfattade allt när jag läste det där första gången, men nu är det klart i mitt huvud.

Hanna, hoppas rad 11 går bra?


Kommentarer
Postat av: Hanna

jiiiiiiiiiiiiiipppiiiii fattaa vad glad jag blev imorse! :D Goooood snart har vi biljetterna älskling!! :D jarad 11 blir perfekt det tessii gumman! ;D

2011-10-19 @ 18:30:04
Postat av: Hanna

jiiiiiiiiiiiiiipppiiiii fattaa vad glad jag blev imorse! :D Goooood snart har vi biljetterna älskling!! :D jarad 11 blir perfekt det tessii gumman! ;D

2011-10-19 @ 18:30:17
Postat av: Theres Engberg

PIE: haha, super bra! :D :D :D

Jag älskar att jag råkade skriva bubbel T iställe för dubbel T ;)

2011-10-19 @ 19:41:19
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Ja det ska bli himla kul!! Vet dock inte om jag pallar att se alla filmerna (för ryggen) men om så är fallet får jag väl ligga utanför under nån film för att palla sitta under BD iaf :P haha

2011-10-19 @ 22:49:50
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0