I don't know what to write.

Hey!

Jag känner att jag övergivit min blogg lite på sista tiden, men det är sånt som händer för jag har trots allt ett liv utanför bloggen. Pie kommer snart hit och då ska vi dra till Simon och bada jacuzzi med han, olivia, niklas och kanske patte. Det kommer att bli riktigt nice. Tjoho, hoppas det blir lika kul som sist! :D



Jag tycker att den där bilden är störtskön. Den är tagen av min syrra på en av Cetral Parks toaletter. Man satt seriöst med arslet under toalettdörren. Vi skrattede så mycket åt det där så att amerikanerna inne på toan också började skratta! Underbra minnen.

Nu måste jag göra mig klar, såg att jag fick brottom nu! Shit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0